واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان محلات
4444- 125

 


به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 11:11دقیقه سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان محلات،  ایستگاه 2رابه محل حادثه در    کوی مطهری  اعزام  کرد.
  

    (فرمانده آتش نشانان)در این باره گفت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه، یک ساختمان 5طبقه تک واحدی دیده می شد که در طبقات  3 نفر درون کابین آسانسور محبوس شده و دچار اضطراب و نگرانی زیادی شده بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان با قطع جریان برق از تابلو برق آسانسور و آزاد کردن ترمزهای آسانسور به صورت دستی آسانسور را در طبقه  3و4 تراز کرده و با باز نمودن درب آن، این شهروند میانسال را نجات داده و به نگرانی وی پایان دادند.
    آتش نشانان با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنیبر حضور سرویسکارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادند.
کارشناسان آتش نشانی همواره به شهروندان عزیز توصیه می کنند: همواره در کابین آسانسور اکسیژن کافی برای تنفس وجود دارد، بنابراین چنانچه به هر دلیل درون کابین آسانسور محبوس شده و قادربه خارج شدن نبودید، اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و با حفظخونسردی و آرامش در ابتدا همسایگان را از محبوس شدن خود مطلع و قبل ازهر گونه اقدامی با شماره تماس 125 آتش نشانی تماس حاصل نمایید.

پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 22:12 :: نويسنده : آتش نشانی محلات
انگشتری که موجب تورم و درد شدید در انگشت دست  دختر  6ساله شده بود توسط آتش نشانان رهاسازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125،  آقای حیدری دختر 6ساله اش را ساعت 23:20دقیقه  شب  به ایستگاه مر کزی آتش نشانی مراجعه و برای خارج كردن انگشتری از انگشت دستش ازآتش      
نشانان تقاضای کمک كرد ، آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و با استفاده از ابزار مخصوص نجات(انگشتر بر برقی) اقدام به برش و رها سازی دست مذكور كردند.
 مهدی یوسفی  فرمانده آتش نشانان ایستگاه مر کزی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد كه تورم دست این  دختر  ناشی از تنگ بودن حلقه انگشتری بوده است.

صفحه قبل 1 صفحه بعد
پ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 32799
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی